Lieve klanten,
Zoals jullie reeds vernomen hebben, moeten we helaas onze SimplyMe filialen tot nader order verplicht sluiten. Dat vinden we heel spijtig, voornamelijk omdat we weten dat we velen hun klein verwenmomentje gedurende deze tijden verzorgden. Zo maakte het SimplyMe team het hoofd van vele klanten deze periode leeg en hebben we veel warmte verspreid! Maar ook door deze periode moeten we heen, en dat het liefst samen. Daarom dragen de SimplyMe filialen en medewerkers graag hun zonnestraaltje bij, zodat we samen instaan voor de veiligheid van anderen. Laat ook jij je zonnestraal schijnen in deze tijden?
Om jullie reeds geboekte reservaties en treatments voor de maanden november 2020 en december 2020 te kunnen recupereren, stelt SimplyMe verschillende mogelijkheden voor. Gelieve in onderstaande menu aan te duiden voor welke optie u kiest, dan zorgen onze SimplyMe medewerkers ervoor dat u correct vergoed wordt.
• Verlenging van je membership
Hiermee verlengen we je membership met de periode dat we gesloten zijn. Met deze formule steun je SimplyMe, dankjewel!
• Geld terug op je portefeuille
Het bedrag dat je betaald hebt voor de periode tussen de datum van sluiting van onze filialen en de heropening krijg je als tegoed op je elektronische portefeuille. Deze kan je gebruiken als tegoed voor aankoop van producten en behandelingen. Met deze formule steun je SimplyMe, dankjewel!
• Love for the SimplyMe family
In deze lastige tijd steun je graag onze medewerkers en onze filialen. Hiermee kies je ervoor om geen compensatie te ontvangen tot de heropening van onze SimplyMe-filialen. Met deze optie steun je SimplyMe, dankjewel!
Wanneer je geen keuze maakt, zorgen we automatisch voor een verlenging van je abonnement of behandeling.
We kunnen alvast niet wachten om jullie zonnige gezichten terug te verwelkomen! Let’s spread some sunshine!
Het SimplyMe team